Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Vânzările online sunt estimate să ajungă la 6,5 trilioane dolari până în 2023, arată un raport al companiei de logistică şi curierat UPS

laptopuriieftine.org
cumparaturi online

Vânzările online sunt estimate să ajungă la 6,5 trilioane dolari până în 2023, arată un raport al companiei de logistică şi curierat UPS, care precizează că totuşi multe companii sunt reticente să desfăşoare activităţi de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier, anunță news.ro.

Comparativ, potrivit grupului de cercetare eMarketer, în anul 2018, vânzările online s-au ridicat la 2,92 trilioane dolari, iar pentru 2019 erau estimate la 3,35 trilioane dolari.

Citește și: Ludovic Orban, despre măsurile de relaxare: Evoluţia numărului de cazuri ne-a şi determinat să amânăm alte măsuri de relaxare

„În ciuda creşterii incredibile a vânzărilor e-commerce la nivel global, estimate să ajungă la 6,5 trilioane de dolari până în 2023, multe companii sunt reticente să desfăşoare activităţi de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier. Mai specific, companiile mici nu-şi permit să piardă clienţi din cauza unor taxe neprevăzute. De asemenea, majoritatea IMM-urilor nu dispun de resursele necesare pentru a plăti un expert care să le ajute să se informeze cu privire la cerinţele în materie de brokeraj vamal. Noua soluţie de la UPS le permite clienţilor IMM să-şi livreze produsele în întreaga lume”, a spus Nando Cesarone, preşedintele UPS International.

UPS a anunţat marţi o actualizare majoră a website-ului său, simplificând procesul de realizare a unei expedieri internaţionale pentru clienţii IMM din 116 ţări. Companiile îşi vor putea notifica clienţii cu privire la eventuale costuri adiţionale înainte de a face expedierea şi vor beneficia de o experienţă mai intuitivă atunci când fac expedieri internaţionale, de informaţii utile legate de comerţul transfrontalier, dar şi de o gestionare mai eficientă a documentelor.

Citește și: E război total! Silviu Mănăstire îi răspunde lui Cătălin Tolontan: Când ai combinații politice cu cei de la USR-PLUS, e suficient să îi prostești pe cei mai slabi de înger

„În prezent, doar 20% din companiile mici şi mijlocii din Europa au activităţi de export. Doar 1% din toate companiile din Statele Unite desfăşoară activităţi de export, cu precădere în ţările vecine. Prin simplificarea procesului de livrare dorim să le arătăm companiilor, în special celor mici, că vânzările internaţionale pot fi la fel de simple ca cele interne. Actualizarea implementată va ajuta companiile să fie mai competitive şi să evite surprizele, protejându-şi, astfel, relaţia cu clienţii”, adaugă Cesarone.

UPS este lider global în domeniul logisticii, cu sediul central în Atlanta, Georgia (SUA), şi deserveşte peste 220 de ţări şi teritorii din întreaga lume.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.